Gemiste deals

Toekomstige deals

Permanente deals

Contacteer ons

Contacteer ons

Nieuwsbrief

Newsletter

Q: Het bestelformulier geeft data aan. Maar ik kan niet op de aangegeven data. Kan de datum worden gewijzigd?
A: Neen, indien Shop2Fly data voorstelt, kunnen enkel die data worden aangekocht. Soms worden echter bijkomende data geplaatst. Check dus regelmatig.
Q:

Ik wil zelf een groepsreis organiseren met mijn familie, vrienden of collega's.

A:

Ja, dat kan op voorwaarde dat je minimum 10 deelnemers hebt ! Contacteer ons voor een voorstel op maat ! 

Q:

Ik heb een reis gemist. Kan ik deze alsnog boeken?

A:

Van zodra het aanbod is verlopen, kan er niet meer gereserveerd worden. Het beste dat je dan kan doen is hopen op een gelijkaardig aanbod op een andere keer. De nieuwsbrief en website van Shop2Fly goed in de gaten houden is de boodschap. Indien je nog niet ingeschreven hebt op de nieuwsbrief Klik hier!)

Q: Hoe lang staat een product op de website?
A: De aanbiedingen zijn telkens voor een welbepaalde duur geldig zolang de voorraad strekt! En uitverkocht is uitverkocht, dus als je zeker wilt zijn dat je kunt profiteren van de beste aanbiedingen, dan moet je er op tijd bij zijn.

Log in

login

Registreer!

Register

De voordelen

Boek nu!

Book now

en

en