logo

Veelgestelde vragen

Q: Waarom inschrijven op de nieuwsbrief van Shop2Fly?
A: Inschrijven kost je niets en is gebeurd in enkele seconden! Je krijgt regelmatig leuke vakantie aanbiedingen aan promotieprijzen. Je hoeft zelf niet meer op zoek naar een leuke belevenis! Bovendien maak je kans een mooie reis te winnen.
Q:

Wat is Shop2Fly?

A:

Shop2Fly werd opgericht door mensen die al meer dan 30 jaar ervaring hebben in het toerisme. Door onze jarenlange ervaring, onze uitstekende wereldwijde contacten, weten wij, als geen ander, de meest unieke en voordeligste vakanties en uitstapjes te vinden! Shop2Fly werkt als tussenpersoon tussen consument en reis aanbieder en creëert samen met de reis aanbieder de aller scherpste reis aanbiedingen.

Q: Wat voor arrangementen biedt Shop2Fly aan?
A: Shop2Fly verkoopt de beste vakantie aanbiedingen, stedentrips, hotelovernachtingen, attractieparken, familie uitjes; rondreizen enz. Shop2Fly heeft regelmatig een nieuwe en unieke aanbieding. Variërend van wellness arrangementen tot compleet verzorgde vakanties voor de hele familie. En natuurlijk altijd voor de allerlaagste prijs!
Q: Hoe lang staat een product op de website?
A: De aanbiedingen zijn telkens voor een welbepaalde duur geldig zolang de voorraad strekt! En uitverkocht is uitverkocht, dus als je zeker wilt zijn dat je kunt profiteren van de beste aanbiedingen, dan moet je er op tijd bij zijn.
Q:

Ik heb een reis gemist. Kan ik deze alsnog boeken?

A:

Van zodra het aanbod is verlopen, kan er niet meer gereserveerd worden. Het beste dat je dan kan doen is hopen op een gelijkaardig aanbod op een andere keer. De nieuwsbrief en website van Shop2Fly goed in de gaten houden is de boodschap. Indien je nog niet ingeschreven hebt op de nieuwsbrief Klik hier!)

Q: Het bestelformulier geeft data aan. Maar ik kan niet op de aangegeven data. Kan de datum worden gewijzigd?
A: Neen, indien Shop2Fly data voorstelt, kunnen enkel die data worden aangekocht. Soms worden echter bijkomende data geplaatst. Check dus regelmatig.
Q: Ik heb onlangs iets aangekocht bij Shop2Fly, maar ik ben verhinderd. Kan ik de reservatie verplaatsen?
A: Contacteer zo snel mogelijk rechtstreeks de betrokken aanbieder om te zien of je de reservering kan verplaatsen. Afhankelijk van de beschikbaarheden, is dat vaak geen probleem. Shop2Fly kan hier echter niets garanderen.
Q: Waar kan ik met mijn opmerkingen, tips of vragen terecht?
A: Wij vinden jouw mening erg belangrijk en horen graag wat je van Shop2Fly vindt en hoe we onze website en dienstverlening misschien nog kunnen verbeteren. Daarom kun je altijd contact met ons opnemen via het contactformulier dat je onder op de website vindt of via e-mail.
Q:

Ik wil zelf een groepsreis organiseren met mijn familie, vrienden of collega's.

A:

Ja, dat kan op voorwaarde dat je minimum 10 deelnemers hebt ! Contacteer ons voor een voorstel op maat ! 

Contactgegevens

Shop2Fly

(een divisie van A’Top Travel & Incentives – licentie A5941)

Audenhovenlaan 70

3190 Boortmeerbeek

Tel. + 32 15/51 65 07

Fax + 32 15/51 62 70

IBAN BE15 737028739830

BIC : KREDBEBB

BTW BE 0472. 490. 760

RPR LEUVEN

Nog vragen?

Bel dan naar 015/51 65 07

(van maandag t/m vrijdag van 09u tot 18u00)

Partner worden?

Q: Ik ben een ondernemer en wil graag een deal plaatsen op Shop2Fly.

A: Heel simpel: stuur een email met de volgende gegevens naar: sales@shop2fly.com of bel ons op +32 2 516507.


Naam & adres van het bedrijf.
Beschrijving van uw activiteit en een link naar uw website.


We nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Contacteer ons

Contacteer ons

Nieuwsbrief

Newsletter

Q: Het bestelformulier geeft data aan. Maar ik kan niet op de aangegeven data. Kan de datum worden gewijzigd?
A: Neen, indien Shop2Fly data voorstelt, kunnen enkel die data worden aangekocht. Soms worden echter bijkomende data geplaatst. Check dus regelmatig.
Q: Hoe lang staat een product op de website?
A: De aanbiedingen zijn telkens voor een welbepaalde duur geldig zolang de voorraad strekt! En uitverkocht is uitverkocht, dus als je zeker wilt zijn dat je kunt profiteren van de beste aanbiedingen, dan moet je er op tijd bij zijn.
Q:

Ik wil zelf een groepsreis organiseren met mijn familie, vrienden of collega's.

A:

Ja, dat kan op voorwaarde dat je minimum 10 deelnemers hebt ! Contacteer ons voor een voorstel op maat ! 

Q: Waarom inschrijven op de nieuwsbrief van Shop2Fly?
A: Inschrijven kost je niets en is gebeurd in enkele seconden! Je krijgt regelmatig leuke vakantie aanbiedingen aan promotieprijzen. Je hoeft zelf niet meer op zoek naar een leuke belevenis! Bovendien maak je kans een mooie reis te winnen.

Log in

login

Registreer!

Register

De voordelen