logo

Wenst u onze nieuwsbrief niet meer te ontvangen?

Vul hieronder uw email adres in.
Wij sturen u een mail met een link die u zal verwijderen uit onze mailinglist.

Contactgegevens

Shop2Fly

(een divisie van A’Top Travel & Incentives – licentie A5941)

Audenhovenlaan 70

3190 Boortmeerbeek

Tel. + 32 15/51 65 07

Fax + 32 15/51 62 70

IBAN BE15 737028739830

BIC : KREDBEBB

BTW BE 0472. 490. 760

RPR LEUVEN

Nog vragen?

Bel dan naar 015/51 65 07

(van maandag t/m vrijdag van 09u tot 18u00)

Contacteer ons

Contacteer ons

Nieuwsbrief

Newsletter

Q: Het bestelformulier geeft data aan. Maar ik kan niet op de aangegeven data. Kan de datum worden gewijzigd?
A: Neen, indien Shop2Fly data voorstelt, kunnen enkel die data worden aangekocht. Soms worden echter bijkomende data geplaatst. Check dus regelmatig.
Q: Hoe lang staat een product op de website?
A: De aanbiedingen zijn telkens voor een welbepaalde duur geldig zolang de voorraad strekt! En uitverkocht is uitverkocht, dus als je zeker wilt zijn dat je kunt profiteren van de beste aanbiedingen, dan moet je er op tijd bij zijn.
Q:

Ik heb een reis gemist. Kan ik deze alsnog boeken?

A:

Van zodra het aanbod is verlopen, kan er niet meer gereserveerd worden. Het beste dat je dan kan doen is hopen op een gelijkaardig aanbod op een andere keer. De nieuwsbrief en website van Shop2Fly goed in de gaten houden is de boodschap. Indien je nog niet ingeschreven hebt op de nieuwsbrief Klik hier!)

Q: Ik heb onlangs iets aangekocht bij Shop2Fly, maar ik ben verhinderd. Kan ik de reservatie verplaatsen?
A: Contacteer zo snel mogelijk rechtstreeks de betrokken aanbieder om te zien of je de reservering kan verplaatsen. Afhankelijk van de beschikbaarheden, is dat vaak geen probleem. Shop2Fly kan hier echter niets garanderen.

Log in

login

Registreer!

Register

De voordelen